måndag 27 april 2009

Datorn är officiellt död

Kära tevänner!

Igår dog min dator definitivt och kasserades i grovsoprummets elektronikdel. Ett tips om ni köper dator: håll er borta från HP, iallafall deras notebooks!. Om ni redan har en...hehe..lycka till. Jag måste erkänna att jag känner en viss befrielse från de digitala krafterna, nu får man så mycket tid över till att dricka te, läsa, fundera över livet, träna. Men dock grämer jag mig över att tebloggandet blir lidande. Det är oklart när jag kommer få tillgång till en ny dator som jag kan använda mer privat(sitter just nu på högskolan). Men bloggen inte nedlagd!

Må era färdigheter få tebladen att avslöja sina hemligheter!

/ Antonio för Temystik

1 kommentar:

shomen sa...

Nej jag hoppas verkligen inte du lägger ner bloggen, jag hittar så mycket nyttig info och det är ett nöje att läsa dina erfarenheter!